Dagen idag

Det började med att jag gick upp kl 7:45 och tittade på tv. Kvart i nio tittade jag självklart på julkalendern. Sen åt jag och mamma frukost (eftersom pappa är på landet var han inte med). Sen fick jag och mamma skjuts till S:T Olofs kyrka. Där var vi på adventsmässa. Eftersom jag ska konfirmera mig så måste jag gå på 10 gudstjänster till 17/6-14. Vi köpte 5 lotter. Gav 17kr till stadsmissionen och 100kr till Fillipinerna. Sen gick vi hem. 

Där började vi baka lussebullar och medan vi väntade på att saffranet skulle lösas upp gjorde jag matteläxa. När den hade gjort det började vi på degen dåligt under baket fick jag ett samtal att jag hade vunnit på en av lotterna, en av de två jag valde. Fast jag vann bara två ljus och lite servetter men ändå kul att vinna. Så vi cyklade dit och hämta det.
När vi kom hem fortsatte vi med lussebullarna.

Nu sitter jag och ska måla julnaglar med mitt nya nagellack.
Puss & hej julgalej!🎄😘
Från i lördags
Skrev med lite saffransvatten
Våra fina lussebullar ,jag tycker den till vänster i mitten ser ut som en gumma utan tänder fast det skulle bli ett hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0