Fotboll

Sitter just nu och tittar på fotboll Portugal-Svergie. Jag tycker att Sverige har ett jättedåligt passningsspel och tar för lite chanser, de passar fram och tillbaka och vet inte var man har varann. Portugal har haft typ 3 jättenära målchanser har Sverige haft typ 1. 
Jag gillar inte när Svergieklacken buar bara för att Portugal har bollen. Jag gillar inte heller när Portugal maskar (velar/väntar med flit), eller när man filmar. Sverige måste vinna med 2poäng för att komma med i VM 2014. 
Så just nu är Portugal med i VM och Sverige inte. De har förbättras sig sen första halvlek iaf.
Puss k& hej leverpastej😘


Nu gjorde Ronaldo mål så nu måste Sverige göra 3 mål på ca 42 min
Zlatan gjorde mååål!!! Och det är 22 min kvar!!
Zlatan gjorde mål igen på frispark ett helst två mål till nu!!!!! 21 min kvar
Nu gjorde Ronaldo mål igen😪!15 min kvar
Det är kört. Sverige mot Portugal. Svergie till VM.
Ronaldo gjorde mål när det är 14 min kvar. 2-3 till Portugal nu och Sverige behöver alltså göra 3 mål.
Det slutade 3-2 till Portugal. Men de spelade jättebra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0