Genrep

Min sista lektion var genrep på våran låt. Asså jag kanske inte har sagt det men vi har skrivit en låt under musiklektionerna som vi ska framföra ikväll på kulturkvällen. Kulturkväll är liksom öppet hus på skolan. Så vi har delats in i grupper som vi ska uppträda i. Jag, Sara, Sandra, Erika (http://erikaaskebjers.blogg.se/) och egentligen Ellen (kunde inte komma) är i samma grupp. Jag är ganska nöjd med våran låt vi har ungefär lika bra låtar som de andra. Men det är alltid kul att ha kulturkväll och titta på några arbeten som de har satt upp, både från spanskan och svenskan. 

Idag har jag även fixat prao på djurmagasinet i Arninge. Det kommer bli jättekul speciellt eftersom Sara också ska praoa. Aa men snart kommer bussen. Men kom gärna ikväll kl 6.
Puss & hej leverpastej😘



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0